piątek, 29 kwietnia 2011

Co tam u Was ?

Cześć! Mam nadzieję ,że dzień minął Wam wspaniale ;) Mi akurat tak sobie.Musiałam dziś pójść do szkoły chociaż samopoczucie raczej tego nie chciało. Dostałam 5+ z pracy klasowej z polskiego (1 punktu mi zabrakło do 6 ) Pisaliśmy kartkówkę z matematyki ,praktycznie nic nie wiedziałam bo mnie wczoraj w szkole nie było .Założyłam się około 2 tygodnie temu z koleżanką ,że dostanie ona ze sprawdzianu z lektury 5 , a Gabryśka  nie wierzyła ,że tak dobrze jej pójdzie.No i wygrałam picie (haha) .Już je wypiłam .Czasami mam zabójcze napady śmiechu , które ciężko zahamować (niestety).Po szkole tak o 14.15 poszłam do domu kultury po informacje na temat kursu tańca towarzyskiego (niestety już nie przeprowadzają takich zajęć może od września ponowią te lekcję ;)i jeszcze o kółko teatralne . Z tego co się dowiedziałam to są takie zajęcia przeprowadzane .Muszę iść w czwartek dowiedzieć się szczegółów na ten temat.Jestem teraz szczęśliwa , ponieważ aż do 9 maja ma WOLNE!!! W końcu  trochę luzu .:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz