czwartek, 28 kwietnia 2011

Czy dostaliście jakąś 5 ?

Witam! Dzisiejszy dzień minął nie za dobrze.Rano bardzo bolał mnie brzuch i mama zadzwoniła do lekarza ,żeby przyszedł sprawdzić co się stało . Nie poszłam do szkoły bo nawet nie byłam w stanie.Gdy po 15 zadzwoniłam do koleżanki dowiedziałam się , że dostałam jedynkę z biologii za pracę klasową , którą pisałam ale pani zgubiła i kazała mi przyjść po lekcjach ale ja nie miałam czasu .Może skreśli mi ją (oby).Mam nadzieję ,że  mi pozwoli jeszcze raz ją zaliczyć.Ogólnie cały dzień przeleżałam.Jutro mama mi karze iść do szkoły (niestety) ale potem od 20.04.2011 do 8.05.2011 WOLNE!!! Z czego bardzo się cieszę :) Mamy tyle dni wolnych ponieważ maturzyści będą pisać testy.ŻYCZĘ WAM Z CAŁEGO SERCA POWODZENIA.No to ja teraz idę dalej spać , pa! Chciałabym zapisać się na kurs tańca towarzyskiego i dlatego idę jutro do domu kultury dowiedzieć się co i jak :D To Spokojnej nocki życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz