poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Jak tam śmingus-dyngus ?

Cześć! Jesteście już cali mokrzy , czy  się uchroniliście przed falami zimnej i mokrej wody ? :) Akurat ja jestem cała mokra od stóp do głów i przyszłam się przebrać , ale także utworzyć nowy post .Mój dzień zaczął się tak :
1.  7.00 ,mama zrobiła mi pobudkę (wylała na mnie szklankę lodowatej wody - tylko całą pościel mam mokrą )
2.  7.30 , poszłam się umyć chociaż już miałam niezłą kąpiel !
3.  8.10 , jadłam śniadanie (jakiś jogurt i kanapkę)
4.  8.50 , ubrałam się 
5.  9.10 , sprawdzałam w komputerze wiadomości  itd.
6.  10.30 , włączyłam sobie Zone Reality (jakiś program medyczny leciał) 
7.  12.00 , wyszłam na dwór
8.  13.20 , wróciłam się wysuszyć
To ja lecę dalej się chlapać , a Wam życzę miło spędzonego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz